40 vuotta täyttävä Kauppakeskus Itis uudistui ja on nyt valmiina uuteen aikakauteen

Uutiset Julkaistu 18.9.2024


Itis on läpikäynyt mittavan uudistuksen. Kauppakeskuksen
tilat ja palvelut on nyt onnistuneesti päivitetty vastaamaan nykyajan
vaatimuksia ja kävijöiden toiveita.

Tällä viikolla 40 vuotta täyttävä kauppakeskus Itis vahvistaa asemaansa Helsingin itäisen alueen vetovoimaisimpana kauppakeskuksena, kun marraskuussa 2022 alkanut uudistus on nyt saatu päätökseen. Hanke on koskenut koko kauppakeskusta – lattiasta kattoon.

Itä-Helsingin ensimmäinen kauppahalli toi uudenlaisen elintarvike- ja ruokakokemuksen Itikseen

Uudistus eteni vaiheittain Piazzan alueelta Bulevardin kunnostukseen ja siitä edelleen Pasaasin ja metroaseman alueen parannustöihin. Kauppahalli sijoittui luonnollisesti Bulevardin ja Pasaasin risteyskohtaan, luoden Itiksen kävijöille yhteisöllisen ja elämyksellisen kohtaamispaikan aidossa kauppahallitunnelmassa. Valikoimissa on tuoreita tuotteita paikallisilta tuottajilta sekä herkkuja eri puolilta maailmaa.

”Kauppahallin yli 20 toimijaa tarjoavat sekä paikallisia makuja että kansainvälisiä erikoisuuksia. Itiksessä voi nyt nauttia aidosta toritunnelmasta ympäri vuoden, herkutella paikan päällä laadukkailla tuotteilla ja hankkia tuoreita raaka-aineita suoraan tuottajilta”, sanoo Itiksen markkinointipäällikkö Johanna Tolppola.

Uudistus yhdistää modernit palvelut ja perinteisen viehätyksen

Itiksen tarjontaa rikastuttavat uudet erikoisliikkeet ja palvelut, joita ei aiemmin ole ollut saatavilla. Piazzasta ja Bulevardista on kehittynyt muodin keskittymä, kun liikkeensä avasivat Cropp, House ja Sinsay. Syyskuussa Pasaasilla avautunut Yeppo&Soonsoo tarjoaa laadukasta korealaista kosmetiikkaa, ja Suomen ensimmäinen Best For… avaa ovensa vielä tällä viikolla. Uudistuksen myötä myös Megazone palasi juurilleen Itikseen, ja Nike sekä New Yorkerin lippulaivamyymälä liittyivät valikoimaan.

”Uudistuksen keskiössä on ollut kauppakeskuksen viihtyisyyden parantaminen sekä palveluiden nykyaikaistaminen. Kauppakeskusten rooli on muuttunut. Meille Itikseen tullaan yhä enemmän viettämään aikaa muutenkin kuin ostoksille. Itis on aina koonnut paikalliset yhteen, ja viime aikoina tämä rooli on korostunut entisestään. Tavoitteenamme on olla osa yhteisön arkielämää tarjoten ostosten lisäksi myös niitä arkisia palveluita”, Tolppola kertoo.

”Itiksen uudistus on ollut huikea matka, jossa olemme kuunnelleet asiakkaitamme ja rakentaneet kauppakeskuksen, joka todella elää ja hengittää heidän kanssaan. Nyt valmiina olemme enemmän kuin vain ostospaikka – olemme kohtaamispaikka, jossa jokainen voi olla oma itsensä”, Tolppola summaa.

Uudistunut kauppakeskus Itis juhlii 40-vuotissynttäreitä

Kauppakeskus Itis juhlii uudistusta ja 40-vuotissynttäreitään 16.-22. syyskuuta. Avajaisviikko on täynnä ohjelmaa, tarjouksia ja pop up -pisteitä, joista löytyy muun muassa Itis-brändätty vaatemallisto. Viikko huipentuu eturivin artistien esiintymisiin keskusaukiolla. Lavalle nousevat muun muassa Hevisaurus, Erin, Joalin ja JVG!

”On mahtavaa päästä juhlimaan uudistunutta Itistä ja 40 -vuotissynttäreitä. 40-vuotissynttäreiden kunniaksi lanseerasimme eksklusiivisen Itis what Itis -vaatemalliston, jota on saatavilla vain avajaisviikon ajan pop-up-kaupassamme keskusaukiolla. Mallisto kunnioittaa Itiksen historiaa, sillä tuotteita koristaa ikoninen Itiksen aurinko.”, Tolppola kertoo.

Lisätiedot ja haastattelupyynnöt:

Johanna Tolppola
Marketing & PR Manager, CC Real GmbH
+358 40 774 0191, j.tolppola@cc-real.com

Haulla "{{ searchterm }}" ei löytynyt tuloksia.

Tarkista hakusi kirjoitusmuoto tai kokeile toista hakutermiä.